tinric

Alla inlägg under juli 2013

Av Tina - 23 juli 2013 11:00

Lite kallt, mycket blåsigt - vi bestämde oss för att dra till Vätö, plocka jordgubbar,

fika hos farmor och farfar, och så passade vi på att hälsa på Cian, James och Nils på vägen

hem - en härlig dag, som började med lunch på Mc Donalds.


Av Tina - 21 juli 2013 17:00

Min faster Marita, och hennes fina Frazze är superduktiga på tävlingslydnad och har när detta

skrivs (sept 2013), tillsammans erövrat ett Lp2!    

Snart kanske han och Marita även börjar tävla Rallylydnad, för det var vad vi tränade 

på den här dagen, och, de var jätteduktiga!

 

                                         

Här huserar Ärtan medan jag plockar fram och förklarar skyltar och regler - ser rätt mysigt ut om

du frågar mej

Medan vi tränade, var resten av familjen redan hemma hos Marita och hennes man Peter.

Poolbad och bus, stod på deras schema.

När vi tränat klart i värmen, åkte vi hem till Marita och hennes familj, släppte ut alla

hundar, åt härlig middag med släkt och glada vänner. En toppendag!

Frazze och BOLLEN!

Av Tina - 19 juli 2013 16:30

Med härliga barn och hundar i skogen

Efter promenaden var det dags för att göra egen mjukglass.

Förväntningarna var skyhöga! Det tar ju ett tag och det var lite fix, trix och väntan.

Tyvärr... det smakade konstgjort och jätteäckligt verkligen.

Vilken besvikelse - aldrig mer...


Av Tina - 17 juli 2013 00:00

Promenad runt sjön med mina prinsessor, blåbärsplockning och bus
På kvällen blev det middag med bad hos min kusin Jimmy - härligt!

Av Tina - 16 juli 2013 00:00

Vi skramlade ihop några glada som ville träna lite.

Leia hängde med och tränade lite utställning med Ojsan. Jättekul att så många kom och

ville passa på att träna!


Av Tina - 16 juli 2013 00:00

Bilen får nya däck, och då tar vi en promenad i krokarna
Glasspaus vid glad konst

Av Tina - 13 juli 2013 22:45

Leia har önskat sig en privatlektion i hoppning - idag var det dags!

Hon är så duktig och tycker att det är så jättekul, och jag är superstolt när jag ser

min lilla prinsessa, som bara ridit i två år, hoppa bana, i galopp, och göra det så

jättebra!    Så därför lägger jag in massor av bilder på Leia och Pippi och hoppningen   

 

Efter lektionen åkte vi hem till några vänner, kikade på deras jättehäftiga hus, deras fina hönor

och badade vid deras brygga - härligt! Jag vill också ha hönor och egen brygga känner jag...

Av Tina - 12 juli 2013 22:15

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards