tinric

Alla inlägg under juni 2013

Av Tina - 30 juni 2013 22:34

Fler än jag som är trötta efter den här dagen :)

Av Tina - 30 juni 2013 19:57

Trött i kroppen och supernöjd med både mej själv och L'esprit, efter fyradagarslägret tillsammans. Idag var det hoppning.
Hästen kan hoppa både högt och långt men det är farten, som han inte riktigt vill hålla till ett lagom tempo - en rejäl utmaning - jättekul.
Både han och jag var dyngsvettiga efter passet, men jag tycker nog vi var rätt duktiga ihop till slut.
Tack!!! Alla inblandade i lägret - det här vill jag göra om, många fler gånger ?

Av Tina - 28 juni 2013 22:12

Yes! Jag visste väl det!
Idag gick det mycket bättre och i morgon, då jäklar rider jag ännu bättre, så det så. ?

Jag fick en jätterolig lektion och jag är härligt mör i kroppen i kväll igen ?

Passade på att ta några bilder av jättehästen Pluto - han heter egentligen L'esprit, men han är en Pluto.

Av Tina - 27 juni 2013 23:44

Idag hade vi första lektionen på vårt lilla läger. Fotade lite när andra gruppen red.
Jag rider jättestora Pluto de här dagarna. Idag gick det väl sådär. I morgon känner vi varandra bättre, och då ska det gå strålande, hade jag tänkt mej. Hoppas han känner likadant. ?
Nu sitt-ligger jag hemma i soffan och känner att jag har en hel hög trötta muskler som kommer att ge sig till känna ännu mer i morgon ?. Nästa ridpass är i morgon kväll.
Härligt!

Av Tina - 27 juni 2013 20:15

I dag är Wilma hos oss ett tag.

Ojsan och Wilma busar så mycket de får för mej, men tvingas då och då ta paus - 

de tycker förstås att jag är jättetråkig, men det tar jag inget extra för.

De fattar ju inte när de är trötta, och är man trött blir det lättare bråk, och

man gör sig lättare illa, och eftersom Ojsan växer så det knakar - vill jag inte

att hon leker sönder sig, och bråk - det ska vi absolut inte ha.

ligger Wega på studdsmattan och skriver sagor, handlalistor, önskelistor, låttexter,

eller annat.

Min vita fina, med de mörka vackra ögonen!

Av Tina - 27 juni 2013 13:00

Festligt att höra att den här knasig hunden avskyr vatten...



 

Av Tina - 26 juni 2013 16:00

Min lilla fina - med öronen åt alla håll    

 

Av Tina - 25 juni 2013 15:15

Adelsö
                                                  
  
Ärtan har fastnat vid en hink - vad är det i den då?

Fiskar!!!

Mamma! Fota när jag slänger vatten med mitt hår!!!

Hahaha, säger jag bara. Möt Leia - sjöodjuret-

Ojsan fick följa med i båten en sväng - hon låg i mitt knä och tyckte det var skit - när det var

extra mycket skit, så gömde hon huvudet under min arm, och där samlade hon mod att titta fram

igen - hon är rolig min lilla vita hund.

Havsörnsparet som häckar, brukar bo på ön bredvid - detta är deras skafferi - Skarvarnas

äckliga, nerbajsade ö.

Jag vet att jag har visat den här förr, men...


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards