tinric

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tina - 31 oktober 2011 00:45

Hundar och ungar utsläppta och mer eller mindre vilda! 
Jag drog iväg och hade massagekurs, och tjejerna och några kompisar drog ut och Halloweenade i grannskapet. Fredric fotade men glömde visst blixten, man ser nästan hur läskiga de var - kul hade de i alla fall!

Av Tina - 30 oktober 2011 00:45

Marsvinen har varit utlånade ett tag, för att jag har en liten misstanke om att Ärtan kan vara allergisk mot dem, eller deras mat eller nå't.

Idag var det dags för dem att flytta hem igen - Tusen tack Sofie och alla dina killar, för hjälpen!

Av Tina - 30 oktober 2011 00:30

Igår var det kalas för båda barnen och ridning för Leia, och idag stod en tripp till landet med lite trädröjning och annat på schemat.

den här skylten vid färjan, den är helt underbar... 

Väl på färjan finns det drivor med skyltar - det finns skyltar för allt, men de är inte lika roliga som den på land 
Pappa gräver med sin glatt gula "leksak" 
Fredric, tjejerna och min mamma fäller träd 

Av Tina - 29 oktober 2011 00:15

Leia och jag drog till min gamla ridskola på drop-in lektion.

Först en halvtimme på ryggen på en liten söt brunskimmel som hette Tarzan, och sen fanns det plats för Leia även i halvtimmesgruppen efter, och då blev det Shettisen Pippi som fick den äran. Halva lektionen inne och en liten sväng utomhus. Sen var Leia såld på ridskolegrejen och vi gick hem och kollade vilken tid och grupp som skulle kunna passa bäst. 

Jag har ridit hela livet nästan, men det intresset har fått stå tillbaka i ca åtta år, men nu är det dags att ta upp det igen - ska bli hur kul som helst!

Av Tina - 28 oktober 2011 00:00

Wega har kommit på hur man skriver och testade att göra ett inbjudningskort!

Hoppas jag får komma på det kalaset. 

 

Av Tina - 23 oktober 2011 22:01

Vi gjorde det igen... Wega, jag, Nina och Oskar drog till stallet och red lite igen - underbart väder, underbara hästar och världens myyyys!

Idag gjorde vi en vädigt trevlig ny bekantskap - Juventus - en superhärlig häst, som, om jag läste rätt på stallets anslagstavla - ska vara med på TV den 13/11 i "Vem kan slå Filip och Fredrik".

Hej då Juventus, vi kommer tillbaka en annan dag! 
En anna liten söt häst. 

Av Tina - 22 oktober 2011 21:45

Halloween - roligare än Alla Helgonahelgen, mycket festligare rekvisita än på påsken, tror alla barn älskar den och jag tycker det är ett kul påfund, 

- bra knyckt från Amerika - men... när är själva dagen?

Dagen när man ska vara beredd med godis hemma, för det kan komma utklädda barn som säger "bus eller godis" och knacka på dörren, när är den egentligen? Någon som vet??? 

Av Tina - 14 oktober 2011 21:30

Otroligt vad åren går!

40-års kalas med tjejmiddag - hur kul som helst!!!

Tack tjejer för en toppenkväll!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards