tinric

Alla inlägg under december 2012

Av Tina - 31 december 2012 23:00

Vi gick på bio och såg "De fem legenderna"  härlig film!


Kul spegel på bions tjejtoa



Wega ser cool ut i sina 3D glasögon



Jag och Stefan hade så klart 3D brillor vi med - mycket coolare och bättre än barndomens

grön/röda i papp   



Sedan åt vi middag och skålade in det nya året med min stora lillebror, hans tjejer

och så kom Arne över. En glad och härlig dag.

Gott Nytt År!


 

Av Tina - 30 december 2012 17:29

Yes!
Nu är det våååår!
För jag har fått en bukett tulpaner

Av Tina - 30 december 2012 16:27

Vi fick en toppenfin julklapp av mina föräldrar, och idag var det dags att öppna paketet.
Vi fick gå på musikalen Snövit!!!

Det går bara totalt tio föreställningar, och jag rekommenderar den varmt till varenda kotte med barn över 5 år!

Jättekul, lagom läskigt, och prinsen!!! Jag bara älskade Prinsen!

Av Tina - 23 december 2012 22:45

 

Av Tina - 22 december 2012 22:15






 

Av Tina - 22 december 2012 18:44

Jag har två barn som pysslar, slår in paket, viskar, rusar runt i huset och hoppar sjunger och är allmänt uppskruvade, jösses, hur ska vi klara denna väntan i en hel dag till?

Av Tina - 21 december 2012 21:49

Nu är det nära!

Av Tina - 18 december 2012 14:30

Jag förlorade min fina Walle på tok för tidigt, och tyckte det var så fint att jag fick lov att lära känna hans kullsyster Åsa och hela hennes underbara familj så väl.

Det var Walles och Åsas förtjänst att våra familjer fann varandra.

Tusen tack för det.


För en kort tid sedan gick Åsa vidare, och jag hoppas att Walle kom och mötte henne.

Jag hoppas och tror att de har det bra där de är, och att de sitter i solen och ”mys-gnisslar” tillsammans.

Det känns bra att tro det i alla fall.


Eftersom jag känt Åsa och hennes familj i nästan hela hennes liv, (2001-2012) så har jag en hel del bilder, och härliga minnen som jag vill dela med mig av.


Min och Walles andra utställning, där fanns Åsa förstås, ca 9 månader är hon här


Självklart är vapendragaren Harriet med också


 


Husse Johan har pusskalas med Åsa, på Staffespecialen i Gränna 2004

   


Åsa i knät på matte Eva-Lena, medan Harriet hälsar på bebis Hela.



Självklart hälsas det på Leia också



Åsa och Hela




Åsa busar med Ozzy, som inte heller finns med oss längre.






Åsa och matte Eva-Lena



Hela och Åsa svalkar sig under Staffespecialen i Västerås 2005






En mysig höstdag när vi träffades för att spåra ihop





Hela och Åsa busar hemma hos oss, när familjen Forslind är på annat håll



Ordningsfröken Åsa, ser till att inte Harriet och Hela leker för tufft








Badbrudarna vid Kaananbadet.

Maria står i vattnet. Hundarna är Åsa, Hela, Vera och Harriet



Åsa var en suverän simmare




Den här bojen skulle hon promt ha med sig in till land...





Åsa och stiliga Mango





Harriet, Åsa och Hela på vinterpromenad




Åsa och Harriet hemma hos oss




Åsa är hos oss på besök, för lite massage



Hon sa att hon tyckte det var skönt




Liten myspaus med mig





Hos oss på midsommarfest







Hemma hos Åsa, ute på henns fält en varm sommardag 2010

Hela tjejligan på promenad, Ärtan, Harriet, Majken, Åsa och Hela



          


Tusen tack Åsa   ,  för alla härliga minnen och upplevelser jag har fått ha tillsammans med,

och tack vare dig.

Sänder många varma kramar till Åsas familj, som jag tänker på massor.

Var rädda om er!    

/Tina

                                                  
                                                  
                              

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards