tinric

Alla inlägg under februari 2011

Av Tina - 28 februari 2011 22:52

Glada hundar och glada barn drog iväg på promenad en stund.

Tänk att det är så himla skönt att det inte är så där jättemånga minusgrader ute hela tiden!

Vi tog med oss två bollar ut idag - är det sportlov så är det.

När orken tog slut hos "Pricken", köpte vi semlor och drog hem och vilade lite och sen ringde jag doktorn och bad om lite "anti-kli-medicin".

Av Tina - 27 februari 2011 22:30

Marsvinen behövde piffas upp lite tyckte vi.

Kamning, kloklippning och bad blev det för hela gänget.

Efter hårt jobb med grisarna, blev det fikapaus, och spel.

Min barndomsfavorit - Lusen - som jag förstås vann - var

ett av alla de spel vi klarade av under eftermiddagen.

Av Tina - 27 februari 2011 22:15

God Morgon Mamma!

Kolla vad jag har gjort -säger Leia vid åtta-tiden på morgonen, och sticker ett papper i min hand.

Jo men visst - Wega fick Vattkoppor i fredags kväll, och nu är hon prickig - jätteprickig!

Undrar hur många dagar hon varit på dagis den här månaden??? 

Hur som helst - hon är rätt pigg idag -prickig - men pigg, så off we go - ut med hundarna i snön.

Av Tina - 26 februari 2011 21:45

Avslutning på Rallykursen på Mälarö Brukshundklubb!

Sol och lagom kallt, väldigt ambitiösa och duktiga mattar, med sina härliga hundar, och kameran var med - fast jag har ännu inte fått tillstånd av dem alla, att lägga ut bilder på dem, men jag hoppas...

Kvällen bjöd på middag hemma med härligt sällskap, och så bjöd Wega

sitt marsvin - Fluffebullen på en åktur i Askungevagnen.

Av Tina - 25 februari 2011 21:45

Vi har odlat lite havre till marsvinen. Gissa om det var poppis!

Av Tina - 23 februari 2011 00:21

Jag startar en kurs i Vardagslydnad på Ullas Hunddagis den 15/3.

Det finns plats kvar på den kursen - är du kurssugen? Alla raser får

gå på kurs hos mig.

Anmäler dig gör du enklast via min hemsida.

Välkommen!

Av Tina - 20 februari 2011 23:45

Ute i solen med hela gänget, och så fick jag våriga blommor av min prins! Tulpaner ger mig värsta vårfeelingen!

Av Tina - 19 februari 2011 23:45

Fröken tandlös gillar att skriva, och tränar för fullt...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards