tinric

Alla inlägg under augusti 2011

Av Tina - 31 augusti 2011 23:45



Av Tina - 30 augusti 2011 23:30















Av Tina - 29 augusti 2011 23:30

Av Tina - 28 augusti 2011 23:15

Det här har vi laddat för ett tag nu, men inte hittat någon lämplig dag.

Men ingenting ont som inte har någonting gott med sig...


Eftersom Ärtan är trasig och inte ska tävla, så fick vi ju värsta bästa läget

- Idag blir det bakning på hög nivå!














                 


Muffins, fyllning med hallon och vit choklad, frosting och hela kitet, ganska

pyssligt, men larvigt kul och vansinnigt gott!

Av Tina - 28 augusti 2011 22:45

Idag var det Rallytävling på Lidingö.

En dubbeltävling, där jag hoppades att jag och Ärtan skulle vara

med, och helst få mer än 70 poäng och därmed bara ha en tävling

kvar i nybörjarklassen innan vi skulle få flytta upp till

fortstättningsklassen.


Men i går fick Ärtan ett sår i ena tassen, och hon haltar... ingen

tävling för oss - skit oxå, sur, riktigt sur blev jag faktiskt...


Meeeen, sen fick jag flera glada SMS under dagen, och ett surt,

och plötsligt var jag stolt som en tupp!


Två av mina rallyelever tävlade på Lidingö.

Liza & Wita fick 99p på den ena, och 87p på den andra tävlingen.

Liza har skickat kort på Wita med sina priser!


och Mariela och Troy, fick också 99p på första tävlingen, och sedan fick de

ihop hela 89p på den andra.

Det sura SMS:et stod Mariela för, efter sin andra tävling för dagen var hon

säker på att hon hade fått ur-usla poäng och skrev:

 "Jag ska aldrig mer tävla Rally!"


Här är en bild på Mariela och Troy från kursen i vintras.



Mina jätteduktiga elever - Grattis - Ni är helt suveräna!

Av Tina - 27 augusti 2011 00:00

Men suck... jag skulle skriva om veckan som varit här, men

när jag skriver kommer det bara ut  tråk...


Veckan har verkligen inte varit tråkig på något vis.

Förutom att jag har tränat lite extra mycket Rally, så har jag startat tre nya

kurser, och det är förstås jättekul!

Men det kommer bara ut skittråkigt i text...

Nej nu skiter jag i det här, slänger in några bilder från våra helt vanliga

promenader under veckan som varit, och sen går jag och sover.









 


Jag kommer igen en annan dag.

Av Tina - 26 augusti 2011 13:34

Alltså... att vänta har aldrig varit min starka sida...


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards