tinric

Alla inlägg under december 2012

Av Tina - 16 december 2012 15:00

Årets hundhöjdpunkt har gått av stapeln.

Massor av glada gamla och nya bekantskaper och hundar överallt - underbart!


Ärtans fina mamma Vera slog till och blev BIR-Veteran,

Stort Grattis till Maria och Matthias.


     


Jag fick parkeringsplats inomhus - härligt, och eftersom jag är så dålig på att komma

ihåg vart jag ställde bilen, så använde jag min fina telefon som minne.

En fantastisk uppfinning!



Jag stod i Staffemontern i två timmar också - jättejättekul!

Det var några år sedan jag gjorde det, och jag känner redan att jag gärna gör det igen  


Av Tina - 14 december 2012 21:27

Här har det bakats idag, och smakats, och nu är jag trött i fötterna, proppmätt och rätt nöjd.

Av Tina - 14 december 2012 21:24

I går var det presentdax för min lillebror Stefan.
Först åt vi gott, sen kollade vi på Filip & Fredrik, som är mycket bättre live än på TV tycker jag. Sedan drack vi lite gott innan det var dags att åka hem igen. Antagligen första gången vi var ute, bara vi, kul!

Av Tina - 12 december 2012 22:30

På årets coolaste dag - datummässigt - fyllde min fina pappa 70 år!




 

Av Tina - 8 december 2012 12:15

För att hundarna skulle gå ut en liten stund i dag, så slängde jag ut lite godis i snön, så att

de hade någonting att aktivera sig med ett tag.

Då blev det lite kul att vara ute i alla fall




 

Av Tina - 5 december 2012 12:15

Verkligen superkallt, så det blev ingen promenad, utan bara lite bus på tomten för den

som ville.


Hela ville gärna vara ute ett tag.




 




Ärtan tyckte att det där med att vara ute, det var klart överreklamerat...



Julshow med Leia i skolan - himla bra bild   

Men hon står där i mitten i alla fall, och alla barn sjön och läste verser och spelade

flöjt och var superduktiga.



Sedan var det min stora lillebrors födelsedag, som firades med närmaste familjen, alltid

lika mysigt


 

Av Tina - 4 december 2012 12:00

Nu har vi snorat och hostat klart snart tycker jag...

Wega är i alla fall hemma idag med och pysslade ihop en sifferbok, och

sedan blandade vi nötter, frön och gryner av alla slag till musmat.



 

Av Tina - 4 december 2012 10:36

Med ett sjukt barn och massor av minusgrader ute, roar vi oss bäst vi kan här hemma.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards