tinric

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Fotomodell hos Hurtta???

Av Tina - 19 januari 2012 17:02

Jag har en vän som heter Sofia Olson. Hon har tagit ett jättefint foto på sina tre hundar, iförda fina Hurttatäcken.

Hurtta fick nys om bilden och vill gärna använda den i sin reklam - kan verkligen förstå varför - här är Sofias jättefina bild! 

Jag har själv skrivit texten på bilden och jag har Sofias tillstånd att använda den.

Nu undrar ju jag förstås om Hurtta skulle vara sugna på att använda någon av mina bilder på en röd fin staffetik som har ett rött fint vintertäcke på sej...



Skulle inte tro det!!!


Ärtan gör nämligen allt hon kan för att "skrapa" av sej sitt fina täcke... 

varenda dag, nästan hela tiden!

 

 

 

En stor sten - tooooooooppen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nä, täcke är inte det bästa Ärtan vet precis... 

att hon är jättesnygg i sin röda jacka, det skiter hon fullständigt i...

 

 
 
Ingen bild

Pia

19 januari 2012 18:04

Hihiii, vilken tokfia hon är! :) Idan gillar sitt täcke när det är kallt, men hon gnuggar sig gärna på mina och även andras ben när tillfälle ges...Tror att den kliar lite faktiskt! Kram!

Tina

19 januari 2012 22:52

Antagligen kliar det lite, men hon borde väl ändå fatta att när det väl sitter där, så ska det vara där, men... är man terrier så är man, antar jag... skam den som ger sej eller nå't
Kram

 
Ingen bild

millemnova

19 januari 2012 21:32

Men vilket kanonkort!

Men ooo så kul och se alla korten på Ärtan. Familjen skrattar ihjäl sig här :D

Tina

19 januari 2012 22:49

Men visst är det fint!
Man skulle ju kunna tro att fryslorten Ärtan skulle tycka att täcke är toppen, men nej du, är glad att det hållit i fler än en sässong!

 
Elin

Elin

19 januari 2012 22:56

Hahaha!

http://www.valther.se

 
Ingen bild

Hanne

20 januari 2012 06:46

Det här med täcken på hundar, är det något stafferelaterat? Jag ser nästan inga bullar med täcken och de har ju lika kort fin päls och är lika galet aktiva. Mina hundar skulle aldrig i sitt liv gå med på täcken, inte ens när jag försöker pimpa dem...*provat faktiskt*

Tina

20 januari 2012 17:12

Grejen med täcken och staffar är väl mest att det har varit otroligt svårt - läs omöjligt - att hitta täcken till staffar som man inte behöver sy om för att de ska passa, men se, det har Hurtta ändrat på :0)

Hela har täcke för att hon har trasiga leder som jag vill att hon håller varma och Ärtan har täcke för att hon är så jäkla tunnhårig och för att jag är hundmassör och tycker det är toppen att hundarnas muskler inte blir kalla, varken före, under eller efter promenaden, men det är jag det.

 
Ingen bild

millemnova

20 januari 2012 19:37

Nova är likadan. Hon hoppar runt som ett popcorn, vilket nästan gör det omöjligt för en promenad.
Så hon får vara utan tröja.
När det börjar krypa ner till -8 och mer så åker den på...

Tina

20 januari 2012 19:42

Antar att det känns lite som Lotta på bråkmakargatans tröja- det killar o sticks...

 
Susanna

Susanna

6 februari 2012 14:24

Fina hundar!

http://ssusannaolssonn.bloggplatsen.se

Tina

6 februari 2012 14:33

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards