tinric

Alla inlägg under juni 2011

Av Tina - 23 juni 2011 02:30

Majken och Ärtan har ju busat och lekt förr, men nu är Majken inte valp längre. Det tog ett tag innan Majken vågade lita på Ärtan, men sen

busade "småtjejerna" järnet, och hade jättekul ihop!

Harriet ligger mitt i leken, men brydde sej inte ens om att lyfta på huvudet
Hela gillar ordning och reda, så hon höll sig helt och hållet utanför leken. 
Wega myser lite med Majken och Harriet efter busningen - underbara hundar som verkligen gillar att få kramar av barn   

Av Tina - 23 juni 2011 02:30

Hela hittade en liten lerpöl på promenaden. Härligt med lerbad sa hon, och började visa en nyfiken Majken vad man kan ha lera till   Majken rullade sej aldrig i leran, men kom på att man kunde svalka magen i pölen. 
Efter lerinpackning var det dags för schamponering förstås!

Av Tina - 23 juni 2011 02:30

Dagen innan midsommarafton drog vi till familjen Forslind i Skarpenberga. Framme efter tre timmar i bilen (en timme extra pga köer) tog jag, Eva-Lena och alla hundarna en promenad runt gården.

Av Tina - 22 juni 2011 23:51

 
Av Tina - 21 juni 2011 22:30

Men nu då... nu tror jag att jag borde ha lite tid för att blogga ikapp lite. Har faktiskt varken haft tid eller lust, ett tag, men nu känner jag mej lite sugen igen - lite idag och kanske fortsätter jag ikapp i morgon.
Ute på promis med mina tjejer några dagar före midsommar. Wega har lite hosta och astma, så det går inte så fort, men det är rätt varmt, så det är rätt okej att det går i snigelfart.

Av Tina - 19 juni 2011 23:45

Vi hämtar barnen som varit på landet i helgen. Där var det meckning med liten grävskopa som gällde.

Av Tina - 18 juni 2011 23:30

Ärtans enda valp, är inte så valpig längre.

Hon har turen att bo hos Elin som är superduktig på tex Agility.

Elin är så duktig att hon tagit sin fina Nosa, till Agility SM - Hur coolt är inte det!?!?

Eftersom SM den här gången gick i Solna= nästgårds, och eftersom jag hade både min Agilityfröken, Mija och Elin med Nosa att heja på, och en liten Myra att klappa lite på, så tog jag med mej Ärtan och åkte dit.

Vi drällde runt, körde lite Rallylydnad, pratade med alla möjliga som var nyfikna på Rally och på min fina Ärtan, frotterade oss med Sveriges Agilityelit, tittade på jättemånga superduktiga ekipage, träffade många vi kände och hade en toppendag.

När jag tittade på Agility, tog Ärtan paus 

Av Tina - 17 juni 2011 23:15

Vi har mysigt besök 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards