tinric

Alla inlägg under december 2010

Av Tina - 12 december 2010 12:30

Pappa fyller år idag, och det firade vi på landet - Hundarna for runt som galningar och när barnen skulle åka pulka, då fick de gå in - de störde liksom lite granna...
           

Av Tina - 11 december 2010 12:15

Avslutning på valpkursen - vi hade lite sjuka hundar och mattar/hussar idag, så det blev lite manfall, men tre glada hundar med familjer var friska och pigga och körde så det rök i snön - superduktiga!

Ett härligt men lite svårfotat gäng, ser ni här!

På kvällen var det tjejmiddag hos Lotta, och ännu senare - utgång.

- vilken toppenkväll!!!

Av Tina - 10 december 2010 12:15

    

Av Tina - 7 december 2010 23:25

Idag hade barnen inte bara hosta, utan feber också - inte kul för någon...

Men, tisdagkväll innebär klickerkurs - och det är jättekul!

Verkligen bra timing också, nu när det är mycket snö, kallt som busen och sjuka barn - då finns det inte någonting som slår några träningspass med klickern!

Av Tina - 6 december 2010 23:15

Barn med elak hosta, stannar hemma från skola och dagis...

Vad hittar man på då?

Jo, jag kom på att jag köpt en tunnel som varken hundar eller barn

testat ännu - perfekt tillfälle!

Jag har ju tänkt testa Agility med Ärtan vid tillfälle - tror hon kommer

att älska det - hon for genom tunneln som en galning - både när den

var rak och böjd - utan betänkligheter - hur kul som helst!

Tror ingen passar så bra med snö i ansiktet, som Hela.

Av Tina - 4 december 2010 23:45

Lördag och valpkurs med "mitt" härliga och superduktiga gäng!

Massor med snö, men inte jättekallt.

Efter valpkursen hängde Majken med mej hem, och vi var valpvakt hela dagen - ingen match alls, när man har världens bästa valpvaktare -

Ärtan - till hjälp. Hela var kanske lite mer tveksam, men inte helt avigt inställd ändå.

Jag tog hur mycket bilder som helst - håll till godo.

Leia tyckte att vi gott kunde låta Majken bo hos oss - för alltid   
Hela vill inte riskera att hamna mitt i leken, Majken kommer inte upp i soffan, så här sitter Hela säkert.

Av Tina - 3 december 2010 23:45

Idag hade vi 50års kalas hemma hos oss.

Det var Fredrics föräldrar som firade 50årig bröllopsdag!

Mysig kväll med god mat och trevligt sällskap.

Av Tina - 2 december 2010 23:30

Det här vädret är vackert, men inte bra för varken min,

eller hundarnas figur!

Förutom att både hundarna och jag har varit/är skadade och därför

inte kan röra på oss lika mycket som vi brukar, så är den här kylan

helt galen! Vi har varit ute i max 20minuter i stöten under en alldeles

för lång period nu, och det känns runt midjan - mycket mer hos mig,

än hos hundarna   

Hur som helst så provade vi ett nytt ställe idag - väldigt kort, då hundarna fick kramp hela tiden, men ändå, vi provade i alla fall, och

vi tänker återkomma en annan dag...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards