tinric

Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Vårtecken och promenad

Av Tina - 29 mars 2010 22:50

Kolla in - en liten "videung" på väg att slå ut!

Min fina svarta.

Hela är inte riktigt kry - hon är pigg och glad och fräser runt som vanligt när vi är ute - och jag låter henne göra det, i allafall ett tag till.

Det är inne och senare under dagen hon visar att allt inte är helt hundra. Jag ser att hon har ont i sina leder. För säkerhets skull har hon trampat på någonting vasst och har ett litet sår på ena trampdynan - självklart på hennes "bästa" bakben...

I kväll blir det massage och en rejäl genomgång av min lilla skrutt. Håller tummarna för att jag hittar en spänning som jag kan jobba bort, och att det i så fall hjälper henne att bli bättre - snabbt. Får ont i magen och mår nästan illa när jag tänker på att det kanske inte räcker den här gången - ryyyys...  

Springer så det skvätter
Behöver distrahera mig själv med lite roligheter så...

Som jag sagt tidigare - Pelargoner är bra blommor!

För en månad sedan var det bara vissna blad och fula pinnar i krukorna, men nu ser det ut så här!

Här nedanför är min favvis - sprakig färg och spretiga lite stökiga blommor - lite galen och framförallt glad!

 
 
Ingen bild

Jessica (Milo)

31 mars 2010 06:13

Stackars Hela,,,tur att hon har en massör till matte som kan underlätta lite!

Milo ska göra mh på fredag, ska bli så kul och spännande! Är dock lite nervös att han ska sno leksaken och kuta upp i skogen ;) Äsch, det går nog bra...

Vi kanske ses på lör!?
Ha de!

 
Liza

Liza

31 mars 2010 08:41

Hej!
Helt underbara bilder på Hela (hoppas hon kryar på sig) Ärtan och Myra!
Sedan har du två jätte söta människotjejer med ;)

Wita hälsar åxå :)

http://witastaff.blogg.se

 
Ingen bild

Mille

31 mars 2010 11:31

Stackars Hela, inte kul att ha värk och ont när man har ett vilt staffehjärta...
Vad har hon för fel, är det artros el höfterna som spökar?

 
Tina

Tina

31 mars 2010 13:03

Det är Helas knän som är mest trasiga, höfterna är inte toppenbra, men än har hon inte haft ont av dem vad jag har märkt...
Hon är piggare och mindre stel idag - skönt. Och visst är det bra att jag kan massera henne själv -det underlättar och känns tryggt för oss båda tror jag.
Just det ja, MH - vad kul. Hörde av Maria att ni ska vara på Stockholmsavdelningen - min hemmaklubb - kanske dyker jag upp och tittar på er! Klart det går bra! Yes, jag kommer och tittar på lördag - ses då!

Kram kram!

http://www.tinric.com

 
Ingen bild

Mille

31 mars 2010 18:43

Vi vill också göra MH. Tacksam för din hjälp om vem jag bör kontakta?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards