tinric

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

FIII F-N

Av Tina - 11 januari 2010 13:15

Nu räcker det tycker jag!
Det är så kallt ute hela tiden så jag blir snart galen!
Jag längtar efter härliga prommenader med glada hundar som far runt i snön och har kul. Inte som nu, två stackars fryslortar som tittar på mig som om jag är galen, när jag säger att de ska hoppa ut ur bilen.
Idag var vi ute i kanske tio minuter, sen fick både Hela

och Ärtan kramp...
"Vi går tillbaka till bilen nu" sa jag, och då rusade Hela i förväg i full gallopp, medan jag och Ärtan joggade efter, sen hoppade Hela in i bilen så fort bakluckan öppnades,

och skyndade sig in i buren, och hon som brukar maska sista biten på promenaden och inte alls vilja hoppa in själv... nä, Fiii f-n, nu längtar jag efter sommaren!


Jag ska hålla Rallykurs på Mälarö BK på torsdag - hoppas verkligen att det blir lite varmare, annars får vi köra inne

i klubbstugan, men det funkar väl det med antar jag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards